• Geadverteerd

    18 mei 2016

    Ik heb afgelopen geadverteerd op www.modellenplein.nl. Het waren eigenlijk 2 advertentie's, 1 was dat ik me aanbood als fotograaf en de ander was dat ik een ruimte zocht om te shooten. Ik ben poosje opzoek naar een ruimte om te shooten. Ik heb ook nog steets een advertentie op Marktplaats staan.

    Lees meer >> | 217 keer bekeken

  • shoot in Amsterdam

    24 april 2016

    Gisteren was ik in Amsterdam voor een shoot met een model waar mee ik vaker heb gewerkt. Ik kreeg de compliment dat ik steeds beter werd. Gisteren had ik mijn strobist set bij me. Het viel me op net als vorige week dat de contact tussen mijn nieuwe camera de Nikon D7200 en flitsers(2X Nikon SB700) via de trigger beter dan mijn oude camera de Nikon D3200. De shoot zelf was weer een geslaagde shoot. De foto's komen binnenkort op mijn site.

    Lees meer >> | 214 keer bekeken

  • Portret fotografie

    15 april 2016

    Gisteren heb ik een statieftas van Falcon Eyes binnen gekregen. In deze tas kunnen 3 lampstatieven in. Ik heb zelf 2 lampstatieven waar ik mijn flitsers op kan zetten. Meestal gebruik je de lampstatieven met flitsers voor portret fotografie. Morgen middag ben ik in Apeldoorn voor een workshop portretfotografie. Het is wel een workshop voor geordende fotograven. Het is wel eens waar  een workshop waar je eigen spullen mee moet nemen, op zich is dat niet zo erg om aangezien je zo je spullen leert kennen.

    Lees meer >> | 295 keer bekeken

  • Een nieuwe lichtmeter

    8 april 2016

    Gister avond was ik met een aantal leden van Nikon Club Nederland te gast bij Kamera Expres in Zwolle. Er waren 2 nieuwe boddy's van Nikon die we mochten proberen, namelijk de D5 en de D500. voorlopig zal ik geen van bijde camera's nemen. Er lagen gister avond ook 4 telelenzen die we ook mochten proberen waar van 1 die ik op mijn camera gehad. Er waren ook kortingen op producten te krijgen. Het kwam me ook uit ik wilde namelijk een lichtmeter hebben . Ik heb een Sekonic L-308S Flashmate  genomen. Het is altijd handig om aangezien ik mijn flitsers handmatig in moet stellen en daar bij dus ook mijn camera.

    Lees meer >> | 181 keer bekeken

  • toch wat gewonnen

    1 april 2016

    Afgelopen winter heb ik mee gedaan aan een fotowedstrijd van Foto-groep. Vandaag is de uitslag bekend gemaakt. Helaas heb ik niet de prijzen gewonnen, maar wel een troostprijs. De troostprijs wat ik heb gewonnen is een jaar lang elke maand 10 foto's van 10x15cm gratis aflaten drukken. Ik heb een paar foto's ingestuurd alleen weet ik (nog)niet op welke foto de troostprijs is gevallen.

    Lees meer >> | 280 keer bekeken

  • Een shoot in Harderwijk

    30 maart 2016

    Gister avond had ik weer een shoot. De shoot was in het centrum van Harderwijk. We begonnen op het Strandeiland om vervolgens naar de vischpoort aan de vischmakt zijde te gaan. De derde en laatste locatie waar we waren was het bordes van het oude gemeentehuis op de markt in Harderwijk. Op het Strandeiland kon je nog merken dat er veel wind stond. Op het Strandeiland moest ik nog mijn flitsers gebruiken om in te flitsen, ik had last van tegen licht. Het was een leuke shoot geworden. Gister avond ben ik direct begonnen om de eerste foto's te bewerken, vanmorgen heb ik ook een aantal foto's bewerkt. Ik zal binnenkort in overlag met de model een aantal foto's platsen.

    Lees meer >> | 192 keer bekeken

  • Een avond in Amersfoort

    21 maart 2016

    Afgelopen vrijdag avond was ik met 18 andere fotograven in Amersfoort. Het was voor een avondje avondfotografie. We hadden een route door de centrum van Amersfoort. Af en toe werden we aangesproken door omstanders wat we aan het doen waren terwijl onze camera's op de statieven stonden. Aan het einde van de avond gingen we nog een cafe in om gezellig wat te drinken. Toen ik naar huis ging had ik natuurlijk de laatste trein.

    Lees meer >> | 278 keer bekeken

  • In Amersfoort

    16 maart 2016

    Afgelopen dagen heb ik niet zo gek veel aan fotografie gedaan. De laatste keer dat ik mijn camera in mijn handen had was afgelopen zondag in de Leuvenumse bos. Het weer was er mooi genoeg voor. Helaas zijn is tepratuur lentes te noemen. De foto's heb ik te koop staan.

     

    Lees meer >> | 224 keer bekeken

  • Uit Amerika

    4 maart 2016

    Gisteren had ik een blog geplaatst met een link op Facebook. Ik had nog niet de link op Facebook geplaatst of er was een kijker uit Amerika op mijn site. Het ging wel heel snel dat de blog aan de andere kant van de wereld was. Op zich leuk dat het gelezen word.

    Lees meer >> | 238 keer bekeken

  • ingelijste foto verkocht

    3 maart 2016

    Ik heb eergisteren een ingelijste foto verkocht. Het was een foto die eerder bij een expositie hing. De vrow die hem kreeg was er blij mee. Ik heb nog 3 foto's over die afgelopen kerst bij de expositie hebben gehangen over. Het zijn de volgende 3 foto's:

    Lees meer >> | 256 keer bekeken

  • Meer blogs >>