• Weer te koop

    26 februari 2016

    Vandaag heb ik weer een foto wat ik gemaakt heb in de harderbroek op Marktplaats gezet. Het is een foto met daar in 3 andere foto's wat ik in het voorjaar heb gemaakt. Er zit natuurlijk ook een lijst omheen. Je kan het niet neerzetten maar wel aan een muur ophangen. Ik heb nog steets 4 andere foto's te koop die groter is dan die ik vandaag te koop heb gezet. Voor meer informatie kun je ook een mail sturen.

    Lees meer >> | 213 keer bekeken

  • Harderwijkerbos

    22 februari 2016

    Gisteren was ik even naar de Harderwijkerbos geweest. Gezien gistermorgen nog regende en gistermiddag nog bewolkt was had ik weinig zin om ver te gaan. Ondanks dat het een grijze dag was heb ik toch een paar foto's weten te maken. Ik heb 5 foto's te koop aangeboden op http://w

    Lees meer >> | 209 keer bekeken

  • Panorama

    17 februari 2016

    Ik heb vandaag een paar vreemde talen bij 2 panorama's geplaatst. Deze panorama's heb ik op www.werkaandemuur.nl (Panorama's) te koop staan. Het gaat op de panorama's van de Ermeloseheide en van Staverden. Het zijn wel de Europeese talen wat ik erbij heb geplaatst.

    Lees meer >> | 200 keer bekeken

  • Avondfotografie

    23 januari 2016

    Afgelopen donderdag avond was ik Harderwijk ingelopen voor WAUW Harderwijk. WAUW Harderwijk zet het centrum van Harderwijk in het licht. Ik was trouwens niet de enige fotograaf die er foto's maakte, er liepen meerdere personen met camera rond. Ik heb donderdag avond gelijk gekeken wat de beeld qualitiet van het filmen met een Nikon D7200 is. Klik op de onderstaande foto voor een filmpje.

    Lees meer >> | 253 keer bekeken

  • foto's te koop

    21 januari 2016

    Vandaag heb ik 3 van de 4 foto's die ik bij een expositie in olst had hangen op marktplaats gezet. De vraagprijs is €180,00 en bieden kan al van af €160,00. Klik op de namen om de advertentie's te bekijken.

    Het is mogenlijk om alle 3 foto's tergelijk te kopen. Uiteraard mag je de advertentie's en/

    Lees meer >> | 227 keer bekeken

  • Ik doe er ook aan mee

    20 januari 2016

    Afgelopen maandag avond heb ik een enkel foto gemaakt. Van die paar foto's heb ik de mooiste uitgekozen en ingezonden voor een winterfotowedstrijd van foto-goep. De hooftprijs van deze fotowedstrijd is een Leica camera ter waarde van €1010,00, de tweede prijs is een paraplu en de derde prijs is een vakprint van 50X75cm. De laatst genoemde prijs zou ik niet weten waar ik hem op moet hangen gezien het formaat, wel mooi moet ik zeggen. Of ik wat win zal in maart bekend worden, er zijn wel meer mooie foto's ingezonden maar ook foto's die niks met het thema winter hebben. Laatste zal ik waarschijnlijk niet worden.

    Lees meer >> | 279 keer bekeken

  • Een fijn nieuw jaar

    5 januari 2016

    Aller eerst iedereen die deze blog leest een fijn en goed nieuw jaar. Ik wilde in het nieuwe jaar door gaan met het maken van foto's en nog beter in worden. Uiteraard zal ik ook in 2016 foto's op internet zetten zo als op Facebook, ik zal ook een aantal foto's in het nieuwe jaar ook nog te koop houden en aan bieden. Uiteraard wil ik in 2016 ook nog een aantal shoots gaan doen.

    Lees meer >> | 250 keer bekeken

  • Even tussen door

    28 december 2015

    Ik weet niet of het jullie is opgevallen sinds ik mijn  nieuwe camera heb een Nikon D7200 met grip maak ik meer staande foto's. Het heeft toch te maken dat je met de grip makkelijker je camera een kwartslag draait voor een staande foto. Afgelopen zaterdag heb ik de HDR functie uitgeprobeerd. De functie werkt werk en zal het vaker gebruiken met name in de avond en nacht. HDR foto is een foto die opgebouwd uit meerdere foto's met verschillende belichtingen.

    Lees meer >> | 229 keer bekeken

  • Portfolio weer aangevuld

    26 december 2015

    Gisteren heb ik mijn portfolio op mijn site weer aangevuld. Ik heb 5 foto's van een model toegevoegd. Ik had ze vorige maand al gemaakt toen ik een bijeen komst heb gehad met die gene waarmee ik naar Schiermonnikoog ben geweest.

    Lees meer >> | 216 keer bekeken

  • Expositie De Haere(vervolg) en meer

    20 december 2015

    Ik heb gisteren 4 foto's opgehangen in De Haere in Olst. De andere 5 kunstenaars waar mee ik de expositie mee doe hebben  hun kunstwerken ook hangen. Als je wild weten wie de andere kunstenaars zijn kun je kijken op de site van De Haere. Vandaag ben ik dan nog naar Kootwijkerveen geweest om een paar foto's te maken, een deel van deze foto's zullen binnenkort onlinekomen.

    Lees meer >> | 201 keer bekeken

  • Meer blogs >>