• Staverden

    7 april 2014

    Gister was ik nog naar Staverden geweest om een paar foto's te maken(klik hier om ze bekijken). De foto's die ik heb gemaakt zijn wel mooi geworden ook al was het bewolkt en er af en toe een spatje motregen viel. Op zich had ik paar bloemtapijten verwacht, er stonden wel bloemen alleen tapijten van bloemen. De witte pauwen die op landgoed Staverden lopen hebben al hun pronkveren tot hun beschikking. De witte pauwen is een kenmerk van Staverden

    Lees meer >> | 227 keer bekeken

  • Leuvenumsebos/Hulshorsterzand

    30 maart 2014

    Vandaag ben ik vanwege het mooie weer naar de Leuvenumsebos en de Hulshorsterzand geweest. Op zich begon ik mijn rondje op de Hulshorsterzand en daar na in de bos. Het is dat ik het rondje aan moest passen. Ze hebben op sommige stukken van de Hierdensebeek aangepast waardoor een stuk pad blank stond.

    Lees meer >> | 226 keer bekeken

  • Veel kijkers

    27 maart 2014

    Vanmiddag heb ik nog een paar foto's gemaakt  van een tulp. Ik heb 2 foto's te koop aangeboden en heb ik de link op facebook en twitter gezet. Het verbaast me dat er in nog geen 1,5 uur ruim 70 kijkers heb voor die foto's. Ruim 70 kijkers voor een bepaalde fotomap is een record voor mij. Het blijft meestal onder de 50 kijkers die de foto's bekijken.

    Lees meer >> | 239 keer bekeken

  • Strokelbos

    25 maart 2014

    Vanavond ben ik nog naar de Strokelbos in de Harderwijkerbos geweest. Op zig heb ik heb een muis en een ree zien lopen. De muis heb ik nog gekeken waar die naar toe gelopen is en waarschijnlijk is hij een holletje in gelopen en de ree liep tussen de struiken en was ook nog net te donker. Ik heb wel een paar macro foto's gemaakt, een paar heb ik hier onder geplaatst.

    Lees meer >> | 231 keer bekeken

  • Harderbroek

    24 maart 2014

    Gister was ik nog een paar uur naar de natuurgebied Harderbroek geweest. Om aangezien de Harderbroek in de gemeente Zeewolde en dus in de polder licht was de ondergrond vrij nat te noemen. In de Harderbroek staat ook nog een vogelkijk hut waar je droog kunt zitten om vogels te spotten. Gezien het weer van gister waren minder vogels te spotten was. Op zich had ik ook weer mazzel dat er 2 knobbelzwanen dicht bij de hut zwommen om te eten en ze zaten ook vrij lang, er zwommen wel wat meer vogels even in de buurt van de hut alleen geen grote groepen vogels die even rond zwommen. Op de terugweg had ik nog een paar macro foto's gemaakt van de natuur zelf, onder andere bloesem van een struik.

    Lees meer >> | 208 keer bekeken

  • Panorama foto's

    21 maart 2014

    Ik had een serie foto's die ik in juni 2013 heb gemaakt in het natuurgebied Harderbroek nog in mijn digitale archief. Ik heb deze foto's samen gevoegd tot een panorama foto. Gister avond was ik nog even op de Beekhuizerzand om foto's te maken en heb een aantal foto's wederom samen gevoegd tot een panorama foto. Ik heb beide panorama foto's op mijn facebook pagina gezet waar u ze kunt bekijken. Wegens de grote van de foto's zet ik ze niet op mijn site. Op zich wou ik even kijken of de fotoprogramma die ik onder meer gebruik om mijn foto's te bewerken de foto's kan samen voegen tot een panorama foto.

    Lees meer >> | 241 keer bekeken

  • Aanpassingen

    18 maart 2014

    Ik heb vandaag eens de foto shop nog wat aangepast, zo zijn er in een bepaalde fotomappen producten erbij gekomen en de prijzen zijn wat veranderd. Ik heb verder nog naar de foto's op deze site gekeken, ik heb een aantal foto's verwijderd. Soms moet je iets aanpassen om actueel te houden. Binnen kort zal ik nog een paar foto's aan de site toevoegen.

    Lees meer >> | 219 keer bekeken

  • spelen met de flitser

    16 maart 2014

    Gister was ik bij een workshop flitsen van Nikon club Nederland(ncn). Ondanks dat het gezellig was ik heb er wat dingen bij geleerd. Vandaag heb ik nog gespeeld met de belichting. Deze foto is een van de resultaten van wat ik heb gemaakt.

    Vanmiddag zag ik nog een vogel een boom in vliegen die vermoedelijk met een nest bezig was, in eerste instantie dacht ik aan een specht. Ik heb er een foto van gemaakt en bij het bekijken van de foto leek het een koolmeespaartje die bezig was.

    Lees meer >> | 207 keer bekeken

  • Rustig op de blog

    12 maart 2014

    De laatste paar dagen was het  rustig op deze blog. Toch had ik de laatste paar dagen had ik nog foto's gemaakt. Paar van deze foto's staan uiteraard op deze site, een paar staan ook te koop en de meeste die ik afgelopen dagen heb gemaakt heb ik op Facebook gezet. Gister had ik nog de laatste herhalingsles om mijn EHBO diploma geldig te houden(formaliteit). Ik heb zelf komende zaterdag nog een workshop flitsten, het is meer om beter met de flitser om te gaan en betere verlichte foto's te hebben.

    Lees meer >> | 260 keer bekeken

  • Foto shop

    6 maart 2014

    Ik heb vandaag de eerder gemaakte foto's van Harderwijk in de Foto shop geplaatst, ook heb ik nog bloeiende krokussen in de fotomap van de Foto shop geplaatst. Het was jammer dat er bij sommige foto's geen bedragen stonden van wat de fotoproducten kost, maar dat is inmiddels al verholpen. Kijk rustig rond in de Foto shop van deze site. Ik was nog van plan om vanavond nog een paar foto's van Harderwijk wat te bewrken en in de Foto shop te plaatsen. Deze foto's zult u vanavond of morgen online vinden.

    Lees meer >> | 182 keer bekeken

  • Meer blogs >>